הוא בידינו! ספר חדש של בוריס אקונין | ספרי עליית הגג



קטלוג הספרים
כותרים
מחברים
אבולוציה
אכסדרה
אנשים
ביוגרפיות
ביולוגיה
בריאות
ג'רונימו סטילטון
הארי פוטר
היסטוריה
יהדות
ילדים
כלכלה
מדע
מחזות
מנורת קריאה
מקור
מתח
מתמטיקה
נגד הרוח
נוער
ספורט
ספרות יפה
עיון
פוליטיקה
פילוסופיה
פילוסופיה ומדע
פיסיקה
פסיכולוגיה
צבא
קלסיקה
שואה
שירה
תורת המשחקים
תיבת פנדורין
תרגום
מועדון ספרי עליית הגג

הצטרפו לרשימת הדיוור של מועדון ספרי עליית הגג וקבלו עדכונים במייל

"אָדֹּם-וְלָבָן מְקֻמָּט וּמֻשְׁלָךְ, זָרְקוּ עַל יָרֹק מַטְבְּעוֹת זוֹהֲרִים, וְלַחַלּוֹנוֹת שֶׁיָּדָם אֲפֵלָה חִלְּקוּ צֹהַב עַז שֶׁל קְלָפִים בּוֹעֲרִים."

חליל המרזבים
חשוב לנו לדעת
facebook icon שלח חוות דעת
מאמרים
הוא בידינו! ספר חדש של בוריס אקונין

הוא בידינו! ספר חדש של בוריס אקונין


איך תיראה הפקת קומדיה דל'ארטה קודרת כשהבמאי הוא ויליאם שייקספיר האנגלי, המחזאי הוא רוברט לואיס סטיבנסון האמריקאי, והעלילה מתרחשת במוסקבה שבקו השבר בין המאה התשע־עשרה למאה העשרים?

 

השנה היא 1900. אֶראסְט פֶּטרוֹביץ' פַנדוֹרין, הבלש הרוסי המהולל, יועץ ממלכתי לשעבר וזה כמה שנים אישיות בלתי רצויה במוסקבה, שב לעיר הולדתו באהובת המוות, הרומן השמיני בסידרה "תיבת פנדורין" – והפעם כדי לעמוד על פִּשרהּ של מגיפת התאבדויות מסתורית בקרב בוהמיינים רומנטיקנים צעירים בבירתה העתיקה של הקיסרות. הוא מגלה שהחוטים מוליכים אל מועדון משוררים מסתורי, שחבריו סוגדים למוות. במהלך החקירה הוא נלכד ברִשתהּ של צעירה תמימה שהגיעה לעיר הגדולה מן הפרובינציה, וחייו נתונים בסכנה. האם יחמוק פנדורין מהגורל שהועידו לו גלגלי הרולטה הרוסית, להביא על עצמו את מותו?

 

המחבר המבריק בוריס אקוּנין כתב כהרגלו רומן בלשי סוחף שהוא כולו מחווה מרגשת לגדולי הספרות האנגלית והספרות הרוסית לדורותיהן – מן הסערה של שייקספיר ומועדון המתאבדים של סטיבנסון, ועד ליצירות הדֶקָדֶנטיות של אוסקר ויילד, לקלסיקונים כמו א.ס. פושקין ולמשוררים המעודנים של "תור הכסף" הרוסי.

עד כה ראו אור בסדרה הספרים עזאזל, גמביט טורקי, לווייתן, מות אכילס, משימות מיוחדות, יועץ ממלכתי והכתרה 

 לאתר של בוריס אקונין

 

צילום: Pavel Samokhvalov